Mogelijke vragen

Als de betaling binnen is, versturen wij de producten binnen 48 uur.
U kunt de producten van Sam Stone terugsturen naar ons via deze link.
Als het product van Sam Stone in de webwinkel zichtbaar is, dan kun je er vanuit gaan dat dit op voorraad is. Mocht het toch voorkomen dat het gewilde product er niet is, dan zorgen wij dat je zo snel mogelijk van ons een mail ontvangt met de mogelijkheden.
Als je de Retourprocedure volgt en het product is binnengekomen bij Sam Stone, dan ontvang je binnen 14 dagen het aankoopbedrag en de bezorgkosten retour op jouw rekening.

Ja natuurlijk, al kunnen wij ons nauwelijks voorstellen dat je van jouw aankoop af zou willen zien! Stuur dan zo snel mogelijk een mail naar  info@samstone.nl.
U krijgt na uw bestelbevestiging nog een mail met uw track en tracenummer.
Natuurlijk kan er altijd wat bij! Bestel extra bij via de webshop.
Als u mailt naar info@samstone.nl met vermelding van uw bestelnummer zoeken wij dat zo snel mogelijk voor u uit.

Uw bestelling wordt geleverd door PostNL.

Wij kunnen u als nog een bevestiging sturen zodra de betaling is bijgeschreven. Mailt u even naar info@samstone.nl en wij zoeken het uit.

In onze partnerwinkels zijn alleen de DIY-pakketten beschikbaar. Het complete assortiment inclusief de gereedschappen vind je alleen in de winkel en het atelier van Simone van Olst in Leiden.
Onderaan de nieuwsbrief vind je de afmeldbutton. We vinden het uiteraard heel jammer als je je afmeldt, Laat je ons weten waarom je niet meer geïnteresseerd bent?
Over het algemeen zullen wij uw bestelling binnen 2 dagen verzenden. Daar komt de bezorgtijd van PostNL nog bij. Heeft u spoed laat het ons dan weten via de mail info@samstone.nl.

Je kan het bedrag van tevoren overmaken via je eigen bank op ING NL14INGB0009692202. Daarnaast kun je uiteraard ook veilig betalen via Ideal.
Deze worden automatisch berekend als je een bestelling plaatst.
Dinsdag : 10:00 – 12:30 uur en 19:15 – 22:00 uur
Woensdag: 19:15 – 22:00 uur
Donderdag: 10:00 – 12:30 uur en 19:15 – 22:00 uur
Vrijdag: 10:00 -12:30 uur en in de even weken ook 13:00 – 15:30 uur
Zaterdag: 10:00 -16:00 uur (bel even voor de zekerheid: 06-28568997)
Jazeker, wij willen dat iedereen blij wordt van onze producten. De kosten hangen af van de bestelling en de bestemming. Neem even contact met ons op voor meer info.
Tijdens het bestelproces kun je een apart verzendadres aangeven bij ‘extra informatie’ aan de rechterkant. Dit kan een ander adres zijn dan het factuuradres. Leuk om te weten: zet een persoonlijke boodschap voor de ontvanger in het opmerkingenveld Wij doen dan een handgeschreven kaartje met deze boodschap bij je bestelling!
Bij grote aantallen kan een staffelkorting van toepassing zijn. Neem contact op voor de mogelijkheden.
Sam Stone Company houdt een kleine voorraad aan van producten om direct te kunnen verzenden, maar bijna alle artikelen kunnen bijbesteld worden! Neem contact op voor de mogelijkheden en levertijd.
De projecten en instructies van de DIY-pakketten zijn ontwikkeld voor en gericht op volwassenen. Sommige DIY-pakketten kunnen ook door kinderen worden gemaakt; al dan niet met hulp van een volwassene. Bij de DIY-pakketten staat de moeilijkheidsgraad aangegeven. De meeste projecten met 1 stip zijn ook geschikt voor kinderen vanaf 10 jaar.

Als je de instructies in het DIY-pakket netjes volgt, moet het project lukken. Kom je er toch niet helemaal uit? Neem contact op met Sam Stone, we zullen je altijd proberen te helpen met extra advies of tips!

Superleuk, laat ons je idee weten en misschien wordt het wel ontwikkeld!

Dit is zeker mogelijk. Neem hiervoor contact op voor de mogelijkheden.

Ben je je wachtwoord vergeten? Op de inlogpagina vind je de link “Wachtwoord vergeten?”. Klik hier op en voer het e-mailadres in waarop je je nieuwe wachtwoord wilt ontvangen. Hierna kun je opnieuw inloggen in je account.

Wij geven je graag de best denkbare service en daarom waarderen wij het enorm als je suggesties hebt die deze service kunnen verbeteren. Maar uiteraard zijn ook jouw ideeën over onze producten of andere opmerkingen die je met ons wilt delen over jouw Sam Stone ervaring meer dan welkom. Stuur ons dan een email via het contactformulier.

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de wereld van Sam Stone jouw leven verrijkt met mooie ervaringen en producten. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over één van onze producten of diensten dan willen wij dat natuurlijk zo snel mogelijk weten zodat we adequaat kunnen reageren. Heb je een klacht dan kun je dit op de volgende manieren laten weten:

– Mail onze klantenservice via info@samstone.nl en je hebt binnen 5 werkdagen antwoord.

– Klacht over je bestelling of aflevering van je order en liever direct telefonisch contact?
Bel of app ons op 06-28568997

De raspen van Corradi komen uit Italië

De spekstenen komen uit Brazilië

De olie en was en schuurpapier komen uit Nederland

Jazeker! Voor zakelijke klanten bieden wij een grote selectie geschenkoplossingen op maat. Sam Stone is de perfecte keuze als je een bijzonder relatiegeschenk zoekt. Als je interesse hebt in ons relatiegeschenkenprogramma of andere grote incentives als kerstpakketten voor je bedrijf, klik dan hier voor meer informatie.
We waarderen het enorm als bloggers product-reviews willen schrijven. Maar helaas kunnen we niet iedereen voorzien van gratis producten. Mocht je interesse hebben om een blog te schrijven, dan moet je blog wel aan een aantal voorwaarden voldoen; je moet bijvoorbeeld een minimaal aantal bezoekers per maand hebben, en ook de kwaliteit van je review is heel belangrijk. Bij interesse kun je ons hierover benaderen.

Soms duurt bezorgen iets langer. Zie hieronder de redenen.

*Nieuwe klant

Wanneer je voor het eerst iets bestelt bij Sam Stone kan het iets langer duren voordat we je bestelling bezorgen, omdat we eerst je gegevens controleren.

*Bezorgadres op de Waddeneilanden Op de Waddeneilanden bezorgen we – in verband met de bootovertocht – soms 1 à 2 dagen later dan normaal. Sorry hiervoor.

*Beperkte bereikbaarheid De bezorgdag kan afwijken vanwege de bereikbaarheid van de binnenstad of bezorging op een camping.

*Soms is er een storing…                                                                                                   

We kunnen geen bestellingen klaarzetten als we te maken krijgen met een technische storing in ons magazijn. Bezorging op de volgende dag is dan niet meer haalbaar.

*Bezorging rond de feestdagen

De feestdagen kunnen van invloed zijn bezorgtijden. Ook kan het door enorme drukte voorkomen dat we later bezorgen.